سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا در حلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
گروه پرورشی - پایه دوم راهنمایی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سرنوشت قابیل در برزخ

روزى مردى وارد مجلس خاتم الانبیا(صلى الله علیه وآله وسلم) شد و اظهار وحشت کرد که چیز عجیبى دیده ام فرمود چه دیدى؟ عرض کرد زنم سخت مریض شد، به من گفتند اگر از چاهى که در برهوت است آب بیاورى خوب مى شود پس مهیاى تهیه آب از چاه برهوت شدم و با خود مشکى و قدحى برداشتم که از آن آب در مشک بریزم و آنجا رفتم صحراى وحشتناکى را دیدم با اینکه خیلى ترسیدم ولى مقاومت کردم و براى آوردن آب در جستجوى چاه بودم ناگهان از سمت بالا چیزى مثل زنجیر صدا داد و پایین آمد دیدم شخصى است و مى گوید مرا سیراب کن که هلاک شدم چون سربلند کردم قدح آب را به او دهم دیدم مردیست که زنجیر به گردن او است و تا خواستم به او آب دهم او را کشاندند بالا، تا نزدیک قرص آفتاب دو مرتبه خواستم مشک را آب کنم دیدم پایین آمد و اظهار عطش کرد، خواستم ظرف آبى به او بدهم باز او را کشانیدند و بردند تا به قرص آفتاب سه مرتبه چنین شد و من سر مشک را بستم و به او آب ندادم، من ترسیدم و خدمت شما آمده ام ببینم این چه بود؟
رسول خدا(صلى الله علیه وآله وسلم) فرمود: این بدبخت قابیل فرزند (بزرگ) آدم است که برادرش هابیل را کشت و تا روز قیامت همین جا معذّب است تا در آخرت به جهنم واصل شود


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » پویا زورآوند ( جمعه 86/11/26 :: ساعت 1:45 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مى ترسم لذت آن آب مرا از لذت یاد خدایم باز دارد
سرنوشت قابیل در برزخ
فرشته بیکار
افتتاحیه

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 5303
» درباره من

گروه پرورشی - پایه دوم راهنمایی
مدیر وبلاگ : پویا زورآوند[6]
نویسندگان وبلاگ :
گروه پرورشی پایه دوم راهنمایی (@)[0]



» پیوندهای روزانه

سمپاد [11]
مدرسه علامه حلی 1 تهران [32]
[آرشیو(2)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب